Verkopen tijdens het WK Voetbal
Wees creatief bij het verkopen van uw woning
Verkopen is voor een groot deel psychologie. En zeker bij het door ons ontwikkelde verkoopconcept ElkeDagGoedkoper. Mits goed gebruikt is het een bewezen methode om meer belangstelling en gretigheid bij een koper los te weken. Langzaamaan in een slechtere woningmarkt, en sneller in een goede markt.
De koper moet de woning leuk vinden: da’s het allerbelangrijkst! Maar welke prijs gaat hij er voor betalen? Wacht hij immers even, dan verdient hij geld. Maar wacht hij te lang, dan is iemand anders hem vóór.
Kunnen we dit principe ook op een andere manier
inzetten? Ja! Als je maar creatief bent.
Winst voor oranje = winst voor de koper
Stel nou, dat je als ontwikkelaar van een nieuwbouwproject nog een paar onverkochte woningen hebt. Je bent op zoek naar een ludieke actie voor gratis publicity, maar je hebt ook de mogelijkheid om deze laatste woningen met een leuke korting aan te bieden. Maak een WK-actie!
Totdat Oranje hun wedstrijd in de kwart finale begint, krijgen kopers 25% korting op hun hele keuken. Stomen we door naar de halve finale, dan krijgt de koper 50% korting. Spelen we in de finale, dan is de keuken zelfs gratis!
Net als bij voetbal gelden er natuurlijk spelregels. En eigenlijk is dat er maar één, en die houden we simpel: De korting geldt tòt het
moment dat de wedstrijd begint.
Want verliezen we die wedstrijd, dan is er daarna geen korting meer. Maar winnen we de match, dan is direct daarna de korting fors groter- tenzij iemand anders de woning voor je wegkaapt. Hetzelfde principe als bij ElkeDagGoedkoper. Maar dan anders.
Je wilt graag die woning, maar wanneer hak je als koper nou die knoop door?
Ontwikkelaars: pak de bal op en we gaan naar de
finale!

