Edwin Brockhoff winnaar Vastgoed Marketing Bootcamp

De eerste prijs met een marketing pitch


Alle makelaars binnen ons kantoor volgen regelmatig cursussen om hun kennis op peil te houden. Dat moet ook: wetgeving verandert, verkoopmethoden veranderen en er ontstaan nieuwe inzichten hoe panden gewaardeerd moeten worden.

Edwin Brockhoff volgde een tweedaagse Vastgoed Marketing Bootcamp voor makelaars, georganiseerd door Vastgoed Actueel. Deze cursus werd met een wedstrijd afgesloten: de kandidaat met de beste marketing pitch kon een prijs winnen. De jury bestond uit veelgevraagd spreker en auteur Wim van der Mark (oprichter van IDMK opleidingen), Roelant Hazewinkel (eigenaar WBOOKS en investeerder) en Olympisch medaillewinnaar Gijze Stroboer (oprichter Vastgoed Business School en samen met Vastgoed Magazine medeorganisator van de Marketing Bootcamp).

We zijn er trots op dat Edwin met zijn inzending de eerste prijs gewonnen heeft! We hopen met alle nieuwe inzichten te zorgen dat wij u nog beter van dienst kunnen zijn.

Middels deze link kunt u het artikel over de prijs lezen.

Large

 Vastgoed Actueel - Website voor makelaars